czwartek, 21 kwietnia 2016

Na koniec został Prolink

Ostatnio pisałem o giełdzie linków tekstowych Linkolo.pl a jeszcze wcześniej, dość obszernie opisywałem system SeoPilot.pl. Dzisiejszy, krótki wpis chciałbym poświęcić Prolinkowi czyli kolejnemu systemowi kupna/sprzedaży linków tekstowych.

Prolink jest najpoważniejszym konkurentem SeoPilota w dziedzinie kupna sprzedaży linków tekstowych. Na naszym rynku działa znacznie dłużej niż wspominany już wielokrotnie na blogu SeoPilot. Systemy te praktycznie się od siebie nie różnią. W Prolinku możemy kupować linki (lub sprzedawać) na różnych stronach uprzednio dodanych przez wydawców. Według mnie zakupione na tej giełdzie linki wyglądają bardziej naturalnie niż te kupowane za pośrednictwem SeoPilota. Plusem jest na pewno to, że link nie pojawia się w żadnej ramce a nad nim nie znajdziemy, żadnej wstawki z informacją, która sugerowała by, że link pochodzi z giełdy linków tekstowych.
Wyszukiwarka interesujących nas stron, na których chcielibyśmy umieścić link do naszej witryny podobnie jak sam system, jest bardzo intuicyjna i bez problemu, każdy bez problemu szybko się w niej odnajdzie. Ceny linków są różne, raz możemy trafić na prawdziwą perełkę za śmieszne pieniądze, a raz widzimy dość duże ceny dla linków na stronach o dość marnej jakości. Jest to spowodowane tym, że wydawca sam ustala ceny za linki na swoich stronach. System co prawda ogranicza mu trochę tę możliwość sugerując swoje ceny, ale wydawca może nawet dwukrotnie podnieść. Prolink.pl, jest własnością firmy LeadBullet, która jest zarejestrowana na terenie naszego kraju więc nikt nie powinien mieć najmniejszych problemów z późniejszymi rozliczeniami z Urzędem Skarbowym.

Ja ze swojej strony zachęcam przynajmniej do przetestowania możliwości systemu. Jako pozycjoner nie mam najmniejszych zastrzeżeń co do działania i możliwości systemu.

1 komentarz:

  1. Akurat ja się na tych kwestiach nie znam jeszcze do końća, ale chyba takie systemy na dzień dzisiejszy niestety nie bardzo mają już znaczenia. Bardzo dużo czytam o pozycjonowaniu na stronie inclick i jestem zdania, że jest to bardzo solidna wiedza.

    OdpowiedzUsuń