Dzisiaj zamieszczam kolejny test potwierdzający skuteczność systemu
SeoPilot.pl jako narzędzia służącego do pozycjonowania stron
internetowych. Tym razem test wykonany dla domeny lekko podlinkowanej i
na interesujące mnie frazy a nie zaproponowane przez system. Przejdźmy
więc od razu do szczegółów.
Tematyka strony: sklepy internetowe, sprzedaż w internecie
Fraza nr 1 -około 3,650,000 wyników wyszukiwania – konkurencja
średnia, przed dodaniem do systemu fraza praktycznie nielinkowana.
Fraza nr 2 – około 2,890,000 wyników wyszukiwania – konkurencja duża, przed dodaniem do systemu fraza dość dobrze linkowana.
Fraza nr 3 – około 95,800,000 wyników wyszukiwania – konkurencja duża, przed dodaniem do systemu fraza lekko linkowana.
Widać
też, że pierwsza fraza, która przed rozpoczęciem testu była prawie w
ogóle nielinkowana „wyskoczyła” z rankingu. Czy to tylko chwilowe
wahanie pozycji zobaczymy za kilka dni. Strona i frazy do końca marca
będą pozycjonowane przez SeoPilot.pl więc jeszcze wspomnę o tym czy
fraza nr 1 wróciła i czy pozostałe dwie utrzymały swoje pozycje.
Nigdy nie używałam tego systemu do tego aby moja strona była bardziej widoczna i reklamowana. Na pewno każdemu mogę polecić wpis https://push-ad.com/blog/powiadomienia-web-push-nie-sa-blokowane-przez-adblocka/ gdyż fajnie, że powiadomienia push nie są blokowane. W końcu ja lubię tą formę reklamy.
OdpowiedzUsuń