poniedziałek, 6 czerwca 2016

SeoPilot.pl test numer dwa

Dzisiaj zamieszczam kolejny test potwierdzający skuteczność systemu SeoPilot.pl jako narzędzia służącego do pozycjonowania stron internetowych. Tym razem test wykonany dla domeny lekko podlinkowanej i na interesujące mnie frazy a nie zaproponowane przez system. Przejdźmy więc od razu do szczegółów.

Tematyka strony: sklepy internetowe, sprzedaż w internecie
Fraza nr 1 -około 3,650,000 wyników wyszukiwania – konkurencja średnia, przed dodaniem do systemu fraza praktycznie nielinkowana.
Fraza nr 2 – około 2,890,000 wyników wyszukiwania – konkurencja duża, przed dodaniem do systemu fraza dość dobrze linkowana.
Fraza nr 3 – około 95,800,000 wyników wyszukiwania – konkurencja duża, przed dodaniem do systemu fraza lekko linkowana.

Widać też, że pierwsza fraza, która przed rozpoczęciem testu była prawie w ogóle nielinkowana „wyskoczyła” z rankingu. Czy to tylko chwilowe wahanie pozycji zobaczymy za kilka dni. Strona i frazy do końca marca będą pozycjonowane przez SeoPilot.pl więc jeszcze wspomnę o tym czy fraza nr 1 wróciła i czy pozostałe dwie utrzymały swoje pozycje.

1 komentarz:

  1. Nigdy nie używałam tego systemu do tego aby moja strona była bardziej widoczna i reklamowana. Na pewno każdemu mogę polecić wpis https://push-ad.com/blog/powiadomienia-web-push-nie-sa-blokowane-przez-adblocka/ gdyż fajnie, że powiadomienia push nie są blokowane. W końcu ja lubię tą formę reklamy.

    OdpowiedzUsuń