niedziela, 5 czerwca 2016

SeoPilot.pl – efekty pozycjonowania

Długo nie mogłem zebrać się do napisania kolejnego wpisu. Po części to wina braku weny a po drugie braku czasu. Dzisiaj krótka notka o tym jakie efekty niesie ze sobą pozycjonowanie za pomocą systemu SeoPilot.pl.

Na początku od razu napiszę, że mój przypadek jest dość ciekawy. Pierwszego lutego czyli w dni oficjalnego startu systemu uruchomiłem projekt testowy dla jednej strony zaplecza. Została przedstawiona mi lista piętnastu fraz, z których mogłem wybrać trzy. Tak też zrobiłem. Do 12 lutego było pozycjonowane tylko te trzy frazy. Gdy jednak zalogowałem się dzień później w profilu zobaczyłem, że system zaczął pozycjonować wszystkie piętnaście wcześniej zaproponowanych fraz. Sprawy jakoś specjalnie nie zgłaszałem do supportu – chciałem zobaczyć czy system sam wykryje błąd (może to nie był błąd a mała niespodzianka od systemu). Trzynastego też zacząłem monitorować ciekawsze z pozycjonowanych fraz.

Licząc od góry od początku lutego było pozycjonowane frazy nr: 2,3 i 5. Fraza nr 2 miała największą konkurencję i według mnie była najbardziej atrakcyjna, nie udało jej się jednak wbić nawet do pierwszej setki wyników wyszukiwania. Fraza numer trzy stosunkowo mała konkurencja i bardzo dobre efekty. Fraza numer pięć dość duża konkurencja i bardzo dobry efekt pozycjonowania.

Pozostałe frazy jak już wspominałem zostały dodane 13 lutego. System zaczął je pozycjonować pomiędzy 11-13 (sam nie wiem dokładnie). Efekty dla nich są również widoczne. Mogłem dodać co prawda wszystkie piętnaście ale tamte miały praktycznie zerową konkurencję więc zrezygnowałem z tego zamiaru.Jak widać na załączonym obrazku system dość dobrze sobie radzi z pozycjonowaniem – na pewno lepiej niż inne systemy wymiany linków, z których też miałem okazję niejednokrotnie korzystać.

Jeszcze w tym miesiącu postaram się zamieścić inny test tego systemu, tak więc zapraszam niebawem.

1 komentarz:

  1. Kiedyś korzystałem z tego narzędzie i jakoś nie przypadło mi do gustu. Osobiście wolę naturalność https://dolp.pl

    OdpowiedzUsuń