W ostatnich tygodniach zauważyłem, że na dużych portalach
internetowych coraz częściej pojawiają się artykułu, felietony, porady
związane z pozycjonowaniem. Wysyp tego typu publikacji nastąpił po
informacji o nałożeniu kar przez Google dla popularnych porównywarek
cenowych. W każdym z takich artykułów napisanych przez ”eksperta” SEO
pojawia się wzmianka o legalnych metodach pozycjonowania. Postanowiłem
więc coś na ten temat napisać.
Odnosząc się do informacji zawartych w kilu ”specjalistycznych”
artykułach, w których to ich autorzy radzą, że jeśli już zdecydujemy się
na pozycjonowanie to należy w umowie zawrzeć zapis o tym, że firma
gwarantuje pozycjonowanie tylko legalnymi metodami. Legalne metody
pozycjonowania – co to właściwie jest? Otóż do tych metod można zaliczyć
optymalizację strony internetowej. Czy jednak dokonując samej
optymalizacji nasza strona internetowa pojawi się na pierwszej stronie
wyników wyszukiwania? Możliwe, że tak pod warunkiem, że strona będzie
mieć zerową konkurencję dla danej frazy.
Każda inna metoda, która ma na celu wpłynięcie na wyniki wyszukiwań,
według Google jest nielegalna. Tak więc czynności typu: dodanie strony
do katalogu, precla, umieszczenie odnośnika w sygnaturce profilu na
forum, itd. są niezgodne z wytycznymi Google. Śmieszą mnie więc takie
artykuły.
Jeśli tak zwany ”specjalista SEO” radzi aby pozycjonować, stosując
tylko legalne metody to chciałbym dowiedzieć jakie to metody. Jeśli
jednak nie chce na forum publicznym ujawniać swojej wiedzy, chętnie
zapłacę za prywatne szkolenie z tak zwanych legalnych metod
pozycjonowania.
Jest wiele różnych technik pozycjonowania stron www ale jakiej nie wybierzemy to zawsze musimy zacząć od podstaw. Mowa tu oczywiście o audycie SEO https://fabrykamarketingu.pl/audyt-seo-strony-www/ który stanowi bezpośredni fundament w przypadku procesu pozycjonowania.
OdpowiedzUsuńTak naprawdę jedyną legalną metodą pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej. Google nie zabrania SEO. Wręcz przeciwnie zachęca do dbania o swoją stronę internetową. Dlatego też wszelkie technikalia oraz wzbogacanie domeny o warstwę tekstową jest legalne. Co innego, jakie są efekty bez linków, czyli stricte pozycjonowania. Więcej informacji o SEO - https://seo-cymes.pl/co-to-jest-seo-optymalizacja/.
OdpowiedzUsuńPozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga doświadczenia i wiedzy. Dlatego warto skorzystać z usług agencji SEO, która zaproponuje Ci najlepszą strategię i zoptymalizuje Twoją stronę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu Twoja oferta będzie bardziej widoczna dla klientów, a Ty zyskasz większą sprzedaż i zyski.
OdpowiedzUsuń