czwartek, 9 czerwca 2016

Legalne metody pozycjonowania

W ostatnich tygodniach zauważyłem, że na dużych portalach internetowych coraz częściej pojawiają się artykułu, felietony, porady związane z pozycjonowaniem. Wysyp tego typu publikacji nastąpił po informacji o nałożeniu kar przez Google dla popularnych porównywarek cenowych. W każdym z takich artykułów napisanych przez ”eksperta” SEO pojawia się wzmianka o legalnych metodach pozycjonowania. Postanowiłem więc coś na ten temat napisać.

Odnosząc się do informacji zawartych w kilu ”specjalistycznych” artykułach, w których to ich autorzy radzą, że jeśli już zdecydujemy się na pozycjonowanie to należy w umowie zawrzeć zapis o tym, że firma gwarantuje pozycjonowanie tylko legalnymi metodami. Legalne metody pozycjonowania – co to właściwie jest? Otóż do tych metod można zaliczyć optymalizację strony internetowej. Czy jednak dokonując samej optymalizacji nasza strona internetowa pojawi się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania? Możliwe, że tak pod warunkiem, że strona będzie mieć zerową konkurencję dla danej frazy.

Każda inna metoda, która ma na celu wpłynięcie na wyniki wyszukiwań, według Google jest nielegalna. Tak więc czynności typu: dodanie strony do katalogu, precla, umieszczenie odnośnika w sygnaturce profilu na forum, itd. są niezgodne z wytycznymi Google. Śmieszą mnie więc takie artykuły.

Jeśli tak zwany ”specjalista SEO” radzi aby pozycjonować, stosując tylko legalne metody to chciałbym dowiedzieć jakie to metody. Jeśli jednak nie chce na forum publicznym ujawniać swojej wiedzy, chętnie zapłacę za prywatne szkolenie z tak zwanych legalnych metod pozycjonowania.

3 komentarze:

  1. Jest wiele różnych technik pozycjonowania stron www ale jakiej nie wybierzemy to zawsze musimy zacząć od podstaw. Mowa tu oczywiście o audycie SEO https://fabrykamarketingu.pl/audyt-seo-strony-www/ który stanowi bezpośredni fundament w przypadku procesu pozycjonowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak naprawdę jedyną legalną metodą pozycjonowania jest optymalizacja strony internetowej. Google nie zabrania SEO. Wręcz przeciwnie zachęca do dbania o swoją stronę internetową. Dlatego też wszelkie technikalia oraz wzbogacanie domeny o warstwę tekstową jest legalne. Co innego, jakie są efekty bez linków, czyli stricte pozycjonowania. Więcej informacji o SEO - https://seo-cymes.pl/co-to-jest-seo-optymalizacja/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycjonowanie sklepów internetowych to proces, który wymaga doświadczenia i wiedzy. Dlatego warto skorzystać z usług agencji SEO, która zaproponuje Ci najlepszą strategię i zoptymalizuje Twoją stronę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu Twoja oferta będzie bardziej widoczna dla klientów, a Ty zyskasz większą sprzedaż i zyski.

    OdpowiedzUsuń